Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door Theo Gsi »

goedzo :thumbsup: vooral blijven denken :mrgreen:
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door renej »

Theo Gsi schreef:goedzo :thumbsup: vooral blijven denken :mrgreen:
Mag jij mij vertellen hoe je hier 230 pk uithaalt
Afbeelding

Zie niks geen speciaals aan die motor alleen een open luchtfilter en daar kun je 80pk mee winnen! :thumbsup:
Haha je kan beter in je corsa gaan rijden theo, je verdedigd iets wat je bijvoorbaat al verloren hebt..

Als ze allemaal zo`n rijke fantasie hadden als jullie beide zag de wereld er nog slechter uit dan nu, ik neem er een biertje bij met een bak chips kan smakelijk om jullie lachen.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door oenatje »

ik heb ook zo mijn twijfels over die 278 pekaaa's

en dat is helemaal niet om iemand af te zeiken hoor Theo
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door Theo Gsi »

renej schreef:
Theo Gsi schreef:goedzo :thumbsup: vooral blijven denken :mrgreen:
Mag jij mij vertellen hoe je hier 230 pk uithaalt
Afbeelding

Zie niks geen speciaals aan die motor alleen een open luchtfilter en daar kun je 80pk mee winnen! :thumbsup:
Haha je kan beter in je corsa gaan rijden theo, je verdedigd iets wat je bijvoorbaat al verloren hebt..

Als ze allemaal zo`n rijke fantasie hadden als jullie beide zag de wereld er nog slechter uit dan nu, ik neem er een biertje bij met een bak chips kan smakelijk om jullie lachen.
Goedzo! Ga maar snel kijken of er geen vogelpoepje op je auto zit. Want stel je eens voor dat hij de garage uit moet. Succes :thumbsup:

@oenat, zo kun je ook reageren :thumbsup:
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door renej »

Theo Gsi schreef:
renej schreef:
Theo Gsi schreef:goedzo :thumbsup: vooral blijven denken :mrgreen:
Mag jij mij vertellen hoe je hier 230 pk uithaalt
Afbeelding

Zie niks geen speciaals aan die motor alleen een open luchtfilter en daar kun je 80pk mee winnen! :thumbsup:
Haha je kan beter in je corsa gaan rijden theo, je verdedigd iets wat je bijvoorbaat al verloren hebt..

Als ze allemaal zo`n rijke fantasie hadden als jullie beide zag de wereld er nog slechter uit dan nu, ik neem er een biertje bij met een bak chips kan smakelijk om jullie lachen.
Goedzo! Ga maar snel kijken of er geen vogelpoepje op je auto zit. Want stel je eens voor dat hij de garage uit moet. Succes :thumbsup:

@oenat, zo kun je ook reageren :thumbsup:
haha theo je hebt verloren hea iets verdedigen wat je al bij voorbaat weet wat niet zo is.
Ik heb tenminste een goeie gsi waar jij met een hele dikke stok omheen kunt lopen, dan kun je direct je eigen in de sloot schuiven die brengt nooit weer wat op.
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door RedBill »

Iedereen hier weet dat er veel PK's uit een C20XE te halen zijn. Alleen geen 230, en al helemaal geen 280 in de setup die je op de foto's hierboven ziet. Het is dus terecht dat mensen die hier aanwezig zijn twijfelen over het vermogen van de motor in de kadett.
Die Risse motorsport engines hebben dry sump, DTA, andere drijfstangen, volledig gewijzigde distributie, zuigerbodemkoeling, Throttlebodies etc. Kosten zoals je kunt zien rond de 35.000 euro. Zou zomaar kunnen dat er wel een dergelijk blok in die Kadett heeft gelegen, maar dat er bij de verkoop gewoon weer een stock versie in is gekomen, maar dat het boekje er wel bij geleverd is, voor de leuk.
Zie ook de artikelen die SBD daarover online heeft staan.

Niemand wil hier iets afzeiken, wel proberen we realistische, betrouwbare informatie op dit forum te hebben. En 287 Pk uit een C20XE is verre van standaard en voor de willekeurige autohobbyist niet te betalen.

Wel een leuke GT trouwens!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door astra-gsi-666 »

renej dat geen verstand hebt van kadett,s valt te zien,wat van kadett is het:E1,E2,E3 ?
heeft onder of boven schakeling ?
heeft hij lange smalle radiateur of een brede platte ?
is injectie body of carberatuur body ?
heeft hij orgineel 42 liter of 52 liter tank ?
wat van bouwjaar is hij dan ?
zeg me dat eens,als dat weet weet je ook waarom hij
geen Throttlebodies heeft,als goed naar de foto kijk
zien je dat erbijna niks tussen zit tussen de uitlaat
en de radiateur zit.renej welke is het E1,E2,E3
danny gsi 666
Laatst gewijzigd door astra-gsi-666 op 07 mar 2014 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door astra-gsi-666 »

het is geen astra waar alles zo in past en voorbereidt is.
in de kadett zatten drie kabelbomen eerste gedeelte 16v en
tweede gedeelte 8v en binnen van de gt en alles moest omgesoldeert
worden om alles te laten werken en de body heeft ook de nodige updat,s
moeten onder gaan,is geen lego zo als wel denkt.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door astra-gsi-666 »

RedBill schreef:Iedereen hier weet dat er veel PK's uit een C20XE te halen zijn. Alleen geen 230, en al helemaal geen 280 in de setup die je op de foto's hierboven ziet. Het is dus terecht dat mensen die hier aanwezig zijn twijfelen over het vermogen van de motor in de kadett.
Die Risse motorsport engines hebben dry sump, DTA, andere drijfstangen, volledig gewijzigde distributie, zuigerbodemkoeling, Throttlebodies etc. Kosten zoals je kunt zien rond de 35.000 euro. Zou zomaar kunnen dat er wel een dergelijk blok in die Kadett heeft gelegen, maar dat er bij de verkoop gewoon weer een stock versie in is gekomen, maar dat het boekje er wel bij geleverd is, voor de leuk.
Zie ook de artikelen die SBD daarover online heeft staan.

Niemand wil hier iets afzeiken, wel proberen we realistische, betrouwbare informatie op dit forum te hebben. En 287 Pk uit een C20XE is verre van standaard en voor de willekeurige autohobbyist niet te betalen.

Wel een leuke GT trouwens!
dankje,als renej die vragen kan beantworden weten jullie waarom hij geen Throttlebodies heeft,standaard uitlaat :confused: ,
dacht het niet.
danny gsi 666
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9298
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door RedBill »

Hier een mooi project van een 250pk C20XE in een Lotus Sunbeam
astra-gsi-666 schreef:dankje,als renej die vragen kan beantworden weten jullie waarom hij geen Throttlebodies heeft,standaard uitlaat :confused: ,
Maar specifiek het blok dat je hier op die foto's ziet, hoeveel vermogen is er aantoonbaar (dus op de rollerbank) uit dit blok gekomen in deze Kadett?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door renej »

astra-gsi-666 schreef:renej dat geen verstand hebt van kadett,s valt te zien,wat van kadett is het:E1,E2,E3 ?
heeft onder of boven schakeling ?
heeft hij lange smalle radiateur of een brede platte ?
is injectie body of carberatuur body ?
heeft hij orgineel 42 liter of 52 liter tank ?
wat van bouwjaar is hij dan ?
zeg me dat eens,als dat weet weet je ook waarom hij
geen Throttlebodies heeft,als goed naar de foto kijk
zien je dat erbijna niks tussen zit tussen de uitlaat
en de radiateur zit.renej welke is het E1,E2,E3
danny gsi 666
Ik hoef jou helemaal niks aan te tonen, je lult uit je nuisgaten van hier tot aan limburg en ik zei al sommige limburgers zijn niet te vertrouwen en jij bent er een van.
Wij hebben het hier over jou motor en niet over E1,E2,E3, boven of onderschakeling en de 2 kerstbomen aan draadbomen dat heeft geen ruk temaken met het aantal pks, want alle vragen die je nu op het forum slingert heeft niks te maken met jou motor.
Jij hebt hier gewoon een standaard motor in zitten met een Mpech nieuw type SFI vervanger, en open luchtfilter wat al pk VERLIES betekend. en nogmaals toen jij je voorstelde op dit forum werd je al sterk in twijfel getrokken met je kadett en nu nog meer!
Als ik naar jou foto kijk zie ik een standaard uitlaat spruitstuk, en een standaard inlaat spruistuk zonder 8 injectoren en wel met een Mpech nieuw type SFI vervanger, en ik zie helemaal niks bijzonders aan jou motor dat hij 230/278 pk levert.
Dan nog een leuke vraag, hoe wil jij in hemelsnaam 8 injectoren in een standaard spruitstuk zetten..??
Wil jij 230 pk uit je motor halen op bovenstaande foto moet je echt met wat beter spul komen dan een orginele inlaat en orginele uitlaat. En ja het is zeer zeker mogelijk om die pk`s te halen maar niet met deze setup.
Ik vind niet mooi om zeggen maar je lult als kip zonder kop en denkt dat je met een sfi vervanger/open luchtfilter 230 pk dus 80 pk meer haalt...
en het antwoord daarop is echt NEE en dat zal iedereen hier op het forum beamen dat dat zo is.
En jou kadet had kenteken LY-69-GF dit was een 1.6 SH GT gekocht op 30-11-1998 en stonds als 90 PK op kenteken dus alles was al zelf gefabriceerd... :wink:
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door oenatje »

die nieuwe sfi vervanger van mpech is door sommige op het opel forum getest, op de rollerbank eerst met originele inlaat daarna met die mpech sfi vervanger,

resultaat was dat de originele inlaat meer pekaa's leverde dan die vervanger,

over de open knaken filter maar te zwijgen,
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door renej »

kadett met einzeldrossel

http://www.youtube.com/watch?v=hWDON7Zu0ew

http://www.youtube.com/watch?v=3UQdICs1GzA
bovenstaand met goeie combinatie kom je in de buurt van 200 pk ( 2de link van boven)

http://www.youtube.com/watch?v=kGUBhsq8qdc

Ben nog opzoek naar de groene kadett op youtube met 270 pk c20xe
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10360
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door oenatje »

http://www.youtube.com/watch?v=yI0Zpb_4DvU" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Vincent_R
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 1395
Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
Auto('s): Opel Astra F cabrio

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door Vincent_R »

Wat klinkt die groene Dett cabrio lekker zeg :worship:
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door renej »

kijk jij spreekt mijn taal, en die heeft inderdaad zoveel pk, en dat is niet alleen een SFI vervanger met Kn filter.
Punt gemaakt wat in die kadett zit op de foto heeft geen 230/270/200/ maar houd met 170 maximum wel op.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door astra-gsi-666 »

renej schreef:kijk jij spreekt mijn taal, en die heeft inderdaad zoveel pk, en dat is niet alleen een SFI vervanger met Kn filter.
Punt gemaakt wat in die kadett zit op de foto heeft geen 230/270/200/ maar houd met 170 maximum wel op.
renej deze motor had Throttlebodies en dry sump,door dat het een E1 body is kan er geen Throttlebodies op vanwegen
de verwarming motor of wel Throttlebodies en geen verwarming,orginele 16v is een E3 body dus met lange smalle radiateur
en ik heb een E1 met brede en lage radiateur dan moet je al de radiateur en uitlaat aanpassen DUS ook geen kat omdat die
niet past met het schakelsysteem de E1 heeft onderschakeling en de E3 bovenschakeling dus de uitlaat is gedeeltelijk 16V
en 8v groupe A met geen tussendemper omdat niet paste,dan nog de bak aanpassen omdat het een E3 bak is in een E1,dan
nog de tank aanpassen omdat het geen injectie tank was en het is 42 liter tank(E1)dus E2 tank van een 2.0 liter 8v,dry sump
had deze motor ook en we hebben er een karterpan onder gezet omdat ik een basskist heb vanaf de achterbak tot aan de koffer
klep,past dus geen olie tankje in de kofferbak zoals bij de rally auto,motor is wel een GROUPE A maar met wat aanpassingen
om hem erin te krijgen,dus ziet hij er standard uit maar is dat niet. :wink: renej bedank voor het vertrouwen :confused:
groetjes uit het ZUIDEN van nederland!!!!!!!!!,je ziet toch dat je geen verstand hebt van KADETT,s :wink:
danny gsi 666
prs
forum-gebruiker
Berichten: 809
Lid geworden op: 30 nov 2008 18:50

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door prs »

dus er hangt een 230 pk motor in, maar de onderdelen die het vermogen maken zijn eraf :clown:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door astra-gsi-666 »

prs schreef:dus er hangt een 230 pk motor in, maar de onderdelen die het vermogen maken zijn eraf :clown:
wat moet je als ze er echt niet in passen,dan pas je het aan dat het er wel in past met andere onderdelen en die weer
aanpassen bv,met injectore en mtech inlaat systeem,de sfi bak paste ook voor geen meter het is een E1 max 1.8 E
wat ook in de kadett D gte lag is geen E3 gsi 16v body he :wink: .
danny gsi 666
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door renej »

astra-gsi-666 schreef:
renej schreef:kijk jij spreekt mijn taal, en die heeft inderdaad zoveel pk, en dat is niet alleen een SFI vervanger met Kn filter.
Punt gemaakt wat in die kadett zit op de foto heeft geen 230/270/200/ maar houd met 170 maximum wel op.
renej deze motor had Throttlebodies en dry sump,door dat het een E1 body is kan er geen Throttlebodies op vanwegen
de verwarming motor of wel Throttlebodies en geen verwarming,orginele 16v is een E3 body dus met lange smalle radiateur
en ik heb een E1 met brede en lage radiateur dan moet je al de radiateur en uitlaat aanpassen DUS ook geen kat omdat die
niet past met het schakelsysteem de E1 heeft onderschakeling en de E3 bovenschakeling dus de uitlaat is gedeeltelijk 16V
en 8v groupe A met geen tussendemper omdat niet paste,dan nog de bak aanpassen omdat het een E3 bak is in een E1,dan
nog de tank aanpassen omdat het geen injectie tank was en het is 42 liter tank(E1)dus E2 tank van een 2.0 liter 8v,dry sump
had deze motor ook en we hebben er een karterpan onder gezet omdat ik een basskist heb vanaf de achterbak tot aan de koffer
klep,past dus geen olie tankje in de kofferbak zoals bij de rally auto,motor is wel een GROUPE A maar met wat aanpassingen
om hem erin te krijgen,dus ziet hij er standard uit maar is dat niet. :wink: renej bedank voor het vertrouwen :confused:
groetjes uit het ZUIDEN van nederland!!!!!!!!!,je ziet toch dat je geen verstand hebt van KADETT,s :wink:
danny gsi 666
Jonge je lult nog steeds vreselijk dom, je motor had toch 270 pk, 10 minuten later had je er 230 en nu bovenstaand gezwam als een kip zonder kop. je lult uit je duim neusgaten en kontgat. droom lekker van je 230 pk die je nooit gehad hebt maar graag wilde.
en die 8 injectoren had je 4 van in de kofferbak zeker :lol: :lol:
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door astra-gsi-666 »

renej schreef:
astra-gsi-666 schreef:
renej schreef:kijk jij spreekt mijn taal, en die heeft inderdaad zoveel pk, en dat is niet alleen een SFI vervanger met Kn filter.
Punt gemaakt wat in die kadett zit op de foto heeft geen 230/270/200/ maar houd met 170 maximum wel op.
renej deze motor had Throttlebodies en dry sump,door dat het een E1 body is kan er geen Throttlebodies op vanwegen
de verwarming motor of wel Throttlebodies en geen verwarming,orginele 16v is een E3 body dus met lange smalle radiateur
en ik heb een E1 met brede en lage radiateur dan moet je al de radiateur en uitlaat aanpassen DUS ook geen kat omdat die
niet past met het schakelsysteem de E1 heeft onderschakeling en de E3 bovenschakeling dus de uitlaat is gedeeltelijk 16V
en 8v groupe A met geen tussendemper omdat niet paste,dan nog de bak aanpassen omdat het een E3 bak is in een E1,dan
nog de tank aanpassen omdat het geen injectie tank was en het is 42 liter tank(E1)dus E2 tank van een 2.0 liter 8v,dry sump
had deze motor ook en we hebben er een karterpan onder gezet omdat ik een basskist heb vanaf de achterbak tot aan de koffer
klep,past dus geen olie tankje in de kofferbak zoals bij de rally auto,motor is wel een GROUPE A maar met wat aanpassingen
om hem erin te krijgen,dus ziet hij er standard uit maar is dat niet. :wink: renej bedank voor het vertrouwen :confused:
groetjes uit het ZUIDEN van nederland!!!!!!!!!,je ziet toch dat je geen verstand hebt van KADETT,s :wink:
danny gsi 666
Jonge je lult nog steeds vreselijk dom, je motor had toch 270 pk, 10 minuten later had je er 230 en nu bovenstaand gezwam als een kip zonder kop. je lult uit je duim neusgaten en kontgat. droom lekker van je 230 pk die je nooit gehad hebt maar graag wilde

AUTO IS BIJ EDS GEWEEST OP DE BAK M*NG*L,om alles opnieuw
af te stellen, D*MB*.wie lult er DOM huillander.
danny gsi 666
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door renej »

Dan nog haal je geen 230 pk uit een motor met standaardinlaat en uitlaat domme onnozele limburger!!
Iedereen hier trekt jou zeer in twijfel en terecht je loopt maar wat dom te lullen, das al een van de redenen dat ik niet met mijn auto op een meeting kom waar van die d*mkoppen als jij staan die lullen uit al hun gaten tegelijk en denken dat ze met hun tupperware bak het gemaakt hebben.

Jou kadett was gewoon een bij elkaar geprutst ding, casco van een GT van 85 en maar dom lullen met je fabriek en penta racing, het enigste wat jij had was een Mpech sfi vervanger en een KN open luchtfilter wat PK veries betekend.

Dus zou zeggen droom lekker verder in limburg in de huivels met je 230 pk die je niet had maar graag wilde
230 pk haal je niet met een Groep A, en wat knaken tuning erbij.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door astra-gsi-666 »

renej schreef:Dan nog haal je geen 230 pk uit een motor met standaardinlaat en uitlaat domme onnozele limburger!!
Iedereen hier trekt jou zeer in twijfel en terecht je loopt maar wat dom te lullen, das al een van de redenen dat ik niet met mijn auto op een meeting kom waar van die d*mkoppen als jij staan die lullen uit al hun gaten tegelijk en denken dat ze met hun tupperware bak het gemaakt hebben.

Jou kadett was gewoon een bij elkaar geprutst ding, casco van een GT van 85 en maar dom lullen met je fabriek en penta racing, het enigste wat jij had was een Mpech sfi vervanger en een KN open luchtfilter wat PK veries betekend.

Dus zou zeggen droom lekker verder in limburg in de huivels met je 230 pk die je niet had maar graag wilde
230 pk haal je niet met een Groep A, en wat knaken tuning erbij.
wat moet ik met een rally casco dat nog niet door de apk komt, :wink: heb alleen motor en bak en uitlaat,ecu nodig de
rest verkopen, :wink: .
danny gsi 666
renej
forum-gebruiker
Berichten: 854
Lid geworden op: 09 mei 2009 19:07

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door renej »

astra-gsi-666 schreef:
renej schreef:Dan nog haal je geen 230 pk uit een motor met standaardinlaat en uitlaat domme onnozele limburger!!
Iedereen hier trekt jou zeer in twijfel en terecht je loopt maar wat dom te lullen, das al een van de redenen dat ik niet met mijn auto op een meeting kom waar van die d*mkoppen als jij staan die lullen uit al hun gaten tegelijk en denken dat ze met hun tupperware bak het gemaakt hebben.

Jou kadett was gewoon een bij elkaar geprutst ding, casco van een GT van 85 en maar dom lullen met je fabriek en penta racing, het enigste wat jij had was een Mpech sfi vervanger en een KN open luchtfilter wat PK veries betekend.

Dus zou zeggen droom lekker verder in limburg in de huivels met je 230 pk die je niet had maar graag wilde
230 pk haal je niet met een Groep A, en wat knaken tuning erbij.
wat moet ik met een rally casco dat nog niet door de apk komt, :wink: heb alleen motor en bak en uitlaat,ecu nodig de
rest verkopen, :wink: .
danny gsi 666
lul/droom lekker verder, als jij een motor getoond had met de sytemen als in de youtube film had ik je direct gelijk gegeven.
overigens kun je wel heel populair via PB berichtjes gaan sturen maar we gaan het via dit forum uitvechten waar iedereen het kan zien.
Gebruikersavatar
astra-gsi-666
forum-gebruiker
Berichten: 3081
Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
Locatie: sittard zuid limburg

Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux

Bericht door astra-gsi-666 »

ah ja het zal wel,weet wel beter.maar ben geen persoon dat ruzie wil
je doet vaak negatief bij andere mensen ,heb ik al vaker gelezen dat
ze ,zegen weer een renej opmerking,niet zo goed he. :wink:
danny gsi 666
Plaats reactie