Motorrijders

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Re: Motorrijders

Bericht door Melbo »

Maartje schreef:Aangezien er heel wat nieuwe leden zijn bijgekomen, ben ik nieuwsgierig of er hier ook nog motorrijders zitten.

Ik weet van Melvin (Melbo) dat hij een Honda CBR heeft.
Jeps, klopt als een bus. Een Honda CBR 900RR Fireblade uit 1997! 8)
Afbeelding

Inmiddels gedaan:
- wielen geel gespoten
- dB-maker in de uitlaat
- donker kuipruitje
- undertray
- achterlicht met ingebouwde knippers
- HyperPro achtershock
- kleiner tandwieltje aan de voorkant.

Al dit moois afgelopen 13 oktober op het circuit van Zolder uitgetest en dat was echt SUPER!!!! Met een tweewieler op het circuit geeft mij een NOG grotere kick dan met de auto! :P

Rond de kerst komen de nieuwe circuitdagen online waarop vanaf dan ingeschreven kan worden...ik tel de dagen vast af! :D

@Davarious: ik heb dezelfde uitlaat als jij! Tip: bestel even een dB-maker voor 2 tientjes bij de plaatselijke motorshop. Dat is een buisje die je in je demper schuift...jankt hij nog net wat lekkerder door!! :P En je kunt hem er altijd nog uithalen (of eventueel inkorten) als je het teveel vind... :wink:
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Re: Motorrijders

Bericht door D_V_R_O_S »

Melbo schreef: @Davarious: ik heb dezelfde uitlaat als jij! Tip: bestel even een dB-maker voor 2 tientjes bij de plaatselijke motorshop. Dat is een buisje die je in je demper schuift...jankt hij nog net wat lekkerder door!! :P En je kunt hem er altijd nog uithalen (of eventueel inkorten) als je het teveel vind... :wink:
Ja klopt ik had het al zien staan op de website van BOS.
Maar ik denk dat dat een beetje TE veel geluid zal produceren.

Vindt het nu wel lekker brommen stationair en op toeren krijst ie lekker! 8)

Maar motor rijden is gewoon zooooo lekker en vet en bruut...
Het is iedere keer gewoon weer heerlijk genieten!

Maar met circuit rijden heb je ook echt circuit bandjes erop of gewoon je straatbanden?

Neefie van me heb ook een 900RR Fireblade.
Die tuft ook wel lekker door! :wink:

Wat is jou topsnelheid zo'n beetje???
Die van mij is dan wel een 600 maar redt toch zo'n 286km/u
Dus vink ook niet slecht! :P
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Re: Motorrijders

Bericht door Melbo »

DaVaRiOuS schreef:Ja klopt ik had het al zien staan op de website van BOS.
Maar ik denk dat dat een beetje TE veel geluid zal produceren.

Vindt het nu wel lekker brommen stationair en op toeren krijst ie lekker! 8)

Maar motor rijden is gewoon zooooo lekker en vet en bruut...
Het is iedere keer gewoon weer heerlijk genieten!

Maar met circuit rijden heb je ook echt circuit bandjes erop of gewoon je straatbanden?

Neefie van me heb ook een 900RR Fireblade.
Die tuft ook wel lekker door! :wink:

Wat is jou topsnelheid zo'n beetje???
Die van mij is dan wel een 600 maar redt toch zo'n 286km/u
Dus vink ook niet slecht! :P
Zoveel geluid maakt hij niet extra hoor met zo'n dB-maker...alleen hoger in zijn toeren krijst hij dan net even wat lekkerder... :P

Op het circuit rijd ik gewoon met mijn SuperCorsa's en dan kan je echt wel ruig doen hoor. Zover als die motor kan wat grip betreft, dat gaan wij simpele jongens nooit rijden hoor! :lol:

Mijn Blade ging nooit boven de 265 km/u op de teller en dan had ik nog wel zo'n 2500 tpm over. Nu heb ik een tandje kleiner aan de voorkant, normaal loopt hij dan langzamer maar nu heb ik best kans dat hij harder gaat lopen, omdat hij de laatste toeren nu ook gaat benutten. Heb nog geen kans gehad om het te testen sinds het tandwiel erop zit... :(
Gebruikersavatar
Bassion
forum-gebruiker
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:09
Locatie: Roosendaal

Bericht door Bassion »

Maartje schreef:
Bassion schreef:maartje kent mij denk wel van yzf forum of motor forum ofzo dan?
Heb je daar dezelfde forum naam dan?
ja ik heb op beide forums dezelfde naam :wink:
Drive Fast ... Die Fucking Hard
Maartje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 840
Lid geworden op: 20 jul 2003 23:30
Locatie: Losser

Bericht door Maartje »

YZF en Motor Forum kom ik eigenlijk nooit, ik kom altijd wel op het FZR Forum :wink: .

Motor Forum kijk ik eigenlijk alleen als ik onderdelen nodig heb, want daar word meestal nog wel veel aangeboden :P .
Afbeeldingaartje
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Re: Motorrijders

Bericht door D_V_R_O_S »

Melbo schreef: Mijn Blade ging nooit boven de 265 km/u op de teller en dan had ik nog wel zo'n 2500 tpm over. Nu heb ik een tandje kleiner aan de voorkant, normaal loopt hij dan langzamer maar nu heb ik best kans dat hij harder gaat lopen, omdat hij de laatste toeren nu ook gaat benutten. Heb nog geen kans gehad om het te testen sinds het tandwiel erop zit... :(
Ik had het even aan me neefie gevraagd over die topsnelheid...
Hij zei,, ik had ook bij het begin last dat die niet echt superhard ging en na het vervangen van alle filters haalt ie nu een top van ± 310km/u

Dus misschien eens een tip om dat ook eens te controleren :wink:
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Re: Motorrijders

Bericht door Melbo »

DaVaRiOuS schreef:
Melbo schreef: Mijn Blade ging nooit boven de 265 km/u op de teller en dan had ik nog wel zo'n 2500 tpm over. Nu heb ik een tandje kleiner aan de voorkant, normaal loopt hij dan langzamer maar nu heb ik best kans dat hij harder gaat lopen, omdat hij de laatste toeren nu ook gaat benutten. Heb nog geen kans gehad om het te testen sinds het tandwiel erop zit... :(
Ik had het even aan me neefie gevraagd over die topsnelheid...
Hij zei,, ik had ook bij het begin last dat die niet echt superhard ging en na het vervangen van alle filters haalt ie nu een top van ± 310km/u

Dus misschien eens een tip om dat ook eens te controleren :wink:
310 lijkt me wel erg optimistisch!! :D

Maar ik zal de boel eens vervangen deze winter, bedankt voor de tip... :wink: Moet sowieso de filters enzo vervangen, omdat ik begin volgend jaar een Tovami-kitje wil monteren en op de bank wil laten afstellen. Dat is het laatste wat ik eraan doe... :P
Gebruikersavatar
Kilat
forum-gebruiker
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 sep 2005 16:20
Locatie: Friesland

Re: Motorrijders

Bericht door Kilat »

mooie motors mensen.
Wil zelf ook best voor mijn motorrijbewijs, maar mag niet van mams. Wat ik echt super vind is dat alle motorrijders elkaar groeten als ze elkaar tegenkomen ook al kennen ze elkaar niet persoonlijk.
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Re: Motorrijders

Bericht door D_V_R_O_S »

Kilat schreef:mooie motors mensen.
Wil zelf ook best voor mijn motorrijbewijs, maar mag niet van mams. Wat ik echt super vind is dat alle motorrijders elkaar groeten als ze elkaar tegenkomen ook al kennen ze elkaar niet persoonlijk.
is maar goed dat automobielisten dat niet doen :lol:
Zit je constant met je arm uit het raam te wapperen :lol: :lol:
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: Motorrijders

Bericht door gurdi »

de meeste beschaafde motor rijders doen dat wel, je kunt precies zien welke de associale zijn. of bang zijn om met maar 1hand aan het stuur durven te rijden
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Re: Motorrijders

Bericht door D_V_R_O_S »

gurdi schreef:de meeste beschaafde motor rijders doen dat wel, je kunt precies zien welke de associale zijn. of bang zijn om met maar 1hand aan het stuur durven te rijden
Nou als je bang bent om met 1 hand te rijden... ik weetnie maar dat is nog makkelijker dan op de fiets.
Dus dan ben je wel een beetje :shutup: tenzij je natuurlijk 300km/u gaat :lol:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Motorrijders

Bericht door Sounddragon »

gurdi schreef:de meeste beschaafde motor rijders doen dat wel, je kunt precies zien welke de associale zijn. of bang zijn om met maar 1hand aan het stuur durven te rijden
Het is helaas een feit dat veel BMW en Harley rijders zich verheven voelen boven andere motorrijders, en dus te beroerd zijn om hun poot even uit te steken, maarja, er is ook geen wet die zwaaien verplicht he :wink:

Ook zijn er legio zogenaamde doorrijders (motorrijders die het hele jaar rijden), het verotten om te groeten aan de zgn 'mooi weerrijders'.
Ik zelf moet eerlijk bekennen dat ik 's zomers ook wat minder groet; je wordt er soms nogal een beetje moe van als je elke 20 seconden je poot uit 'moet' steken :) Mede winterbikkels groeten we dus gewoon altijd 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Re: Motorrijders

Bericht door D_V_R_O_S »

Sounddragon schreef:
gurdi schreef:de meeste beschaafde motor rijders doen dat wel, je kunt precies zien welke de associale zijn. of bang zijn om met maar 1hand aan het stuur durven te rijden
Het is helaas een feit dat veel BMW en Harley rijders zich verheven voelen boven andere motorrijders, en dus te beroerd zijn om hun poot even uit te steken, maarja, er is ook geen wet die zwaaien verplicht he :wink:

Ook zijn er legio zogenaamde doorrijders (motorrijders die het hele jaar rijden), het verotten om te groeten aan de zgn 'mooi weerrijders'.
Ik zelf moet eerlijk bekennen dat ik 's zomers ook wat minder groet; je wordt er soms nogal een beetje moe van als je elke 20 seconden je poot uit 'moet' steken :) Mede winterbikkels groeten we dus gewoon altijd 8)

Dat is een feit.. maar die bmw / harley rijders dat zijn 9 van de 10 allemaal van die 'uit de hoogte' figuren. Die voelen zich echt 'The Man!'. :shutup:
Pfff... met hun radio'tje, mp3 speler, verwarming, en de hele rotzooi op de motor... want ben je dan voor een vent! :roll:

Bij motorrijden hoort totaal geen luxe.. alleen de gashendel en that's it! 8)
En die enorme herrie wat er onder vandaan komt!

Ik doe ook altijd me voet uitsteken want durf me handen niet van het stuur te halen. :shutup:



:mrgreen:
Plaats reactie